نارنجی گراف

کد ها و جاوا اسکریپت های کاربردی بیان

نارنجی گراف

کد ها و جاوا اسکریپت های کاربردی بیان

آموزش پیدا کردن نرم افزار آزار دهنده اندروید حاوی تبلیغات

دانلود رمان | دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۲۸ ق.ظ | ۰ نظر

چگونه برای پیدا کردن نرم افزار آزار دهنده آندروید آلوده

Android Adware Removal duide

آندروید Adware نرم افزار بسیار آزار دهنده است، به ویژه هنگامی که آن را به تلفن همراه خود می آید.

ادرس همیشگی ما

naranjigraph.blog.ir

سلام در این ساعت از وبسایت نارنجی گراف با آموزش پیدا کردن نرم افزار آزار دهنده اندروید حاوی تبلیغات در گوشی تلفن همراه در خدمت شما دوستان هستیم 

اگر آگهی ها را بر روی گوشی خود مشاهده کنید که حتی وقتی مرورگر اینترنت شما خاموش است نمایش داده می شود، به این معنی که یکی از برنامه های موجود در گوشی شما Adware را درج کرده است. در بیشتر موارد این برنامه که اخیرا بر روی گوشی شما نصب شده است، خواهد بود، اما این همیشه مورد نیست. گاهی اوقات توسعه دهندگان برنامه ها تصمیمات وحشتناکی را اتخاذ می کنند - از قبیل از جمله Adware به برنامه ها به عنوان یک به روز رسانی منظم - به طوری که کاملا ممکن است یکی از برنامه های قدیمی تر شما دلیل مشکلی است.

 

هیچ راهی مستقیم برای شناسایی سازنده مشکل وجود ندارد، اما شما می توانید با حذف آن را پیدا کنید. تمام برنامه های غیر ضروری را بر روی دستگاه اندرویدی خود خاموش کنید و سپس آنها را به صورت یک به یک شروع کنید. هنگامی که برنامه را روشن میکنید، زمان برای نشان دادن تبلیغات را نشان میدهد - زمان بیشتری را میتوانید به آن بدهید، زیرا ما نمیتوانیم ماشه ای را که باعث ظاهر آنها می شود را بدانیم. با استفاده از این روش شما نهایتا مشکل را پیدا خواهید کرد.

آیا امکان دارد برنامه را نگه دارید، اما Adware را حذف کنید؟

ممکن است ممکن است، اما به شدت بر مبنای موارد مورد:

  • معمولا ساده ترین راه این است که نسخه حق بیمه برنامه را خریداری کنید - این معمولا تبلیغات رایگان است. برای انجام این کار فقط به فروشگاه مراجعه کرده و نسخه premium را خریداری و نصب کنید، سپس با پیروی از راهنمای زیر، نسخه ی آلوده Adware را آلوده کنید.
  • اگر این یک گزینه نیست، می توانید سعی کنید از طریق گزینه های منو برنامه - گاهی اوقات ویژگی های خاص نرم افزار ابزار Adware را منجر می شود. Du Quick Charge ، که اخیرا موجب خشم کاربران اندرویدی شده است، نمونه خوبی است.
  • با این حال احتمالا سناریو این است که توسعه دهنده برنامه یک تصمیم را مجبور می کند - برای استفاده از برنامه و تحمل تبلیغات و یا حذف کامل ابزارهای تبلیغاتی مزاحم.

راهنمای حذف زیر کمک خواهد کرد که شما از برنامه در مورد خلاص شدن از شر. دریغ نکنید از هر برنامه حاوی ابزارهای تبلیغاتی مزاحم خلاص شوید، زیرا رقابت سخت بین توسعه دهندگان برنامه وجود دارد. اگر زمان کمی در فروشگاه صرف کنید، باید بتوانید یک راه حل تبلیغی رایگان پیدا کنید!

نحوه حذف Adware از Android

 

مرحله 1

دکمه تنظیمات را بر روی دستگاه Android خود ضربه بزنید 

Screenshot_2016-06-09-11-33-39

گام 2

به کشوی برنامه بروید

Screenshot_2016-06-09-11-34-53

مرحله 3

تعیین برنامه مورد نظر خود را از دستگاه خود حذف کنید.

به طور طبیعی، " چراغ قوه " مشکوک نیست و تبلیغات را ارائه نمی دهد، ما صرفا از آن به عنوان مثال استفاده می کنیم.

اطلاعات برنامه

در اکثر موارد شما می توانید دکمه Uninstall راکلیک کنید و با آن کار کنید. با این حال، در موارد نادر، تروجان توانست مجوزهای خود را مجددا مجوز دهد و ببینید دکمه Uninstall خاکستری است. برای فعال کردن آن باید پوشه Apps را ترک کنید و به:

  • تنظیمات -> امنیت -> مدیران دستگاه

در آنجا لیستی از برنامه هایی که دارای وضعیت مدیر در سیستم شما هستند مشاهده خواهید کرد. آنها احتمالا تحت DeviceManager Android فهرست خواهند شد. برنامه مشکل ساز را از این لیست حذف کنید. حالا شما باید بتوانید آن را به صورت طبیعی حذف کنید.

مدیر

ما به شما کمک کردیم؟ تشکر از شما در نظرات طول می کشد برای گرم کردن قلب ما!

  • دانلود رمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی